...........................................................................................................

DOSSIER

dilluns, 14 de març del 2011

Funcions de la publicitat components d'un anunci


F. Econòmica: Funció bàsica. La publicitat impulsa el consum d'un producte.
F. Finançadora: La publicitat patrocina activitats esportives, culturals... a canvi d'exhibir la marca.


Producte: Objecte, idea o servei que la publicitat dóna a conèixer per facilitar la seva compra, coneixement o utilització.
Marca: Denominació i identificació d'un producte.
Lema o Eslògan: Frase breu i atractiva que resumeix la idea central de l'anunci.
Argument: Raons que es donen per consumir el producte. Dues classes: Lògics (per convèncer) i Psicològics (per commoure).


F. Estereotipadora: A través de la publicitat es transmeten criteris, gustos o idees uniformes.
F. Desproblematizadora: La publicitat crea un món ideal en el qual solament apareix l'aspecte més amable de la vida.

1 comentari:

  1. Com abans, en els teus articles et limites a descriure alguna cosa (abans el còmic, ara la publicitat) però no dius ni en quin apartat del TR estàs treballant ni justifiques allò que dius.

    ResponElimina