...........................................................................................................

DOSSIER

dilluns, 14 de març del 2011

La publicitat


Classes de publicitat:
Radiofònica: Fàcil i barata, perquè el so és suficient.
A la mesura d'oïdors específics.
Destaca l'eslògan: simple, breu, impactant i fàcil de recordar.
Codis que utilitza: verbal-oral i no verbal musical.
Gràfica: Es percep per la vista.
Codis que utilitza: verbal escrit; no verbal icònic.
Destaquen el text i la imatge.
Element important: *Fotomontaje, associa a la imatge del producte altres imatges agradables, atractives que s'associïn al producte.
Un altre element important: el logotip, representació gràfica de la marca. És més durador que l'eslògan. Pot tenir imatges, lletres o ambdues.
Espot Publicitari: Utilitza el codi verbal i no verbal.

Element destacat: la imatge, que té dinamisme. Són imatges atractives, seductores, que influeixen sobre els nostres hàbits com a consumidors.
Llenguatge corporal: S'entén en un sentit ampli. Cara, gestos, moviments, postures, aparença, aspecte físic, manera de vestir...
La música ambienta, descriu o serveix de reclam quan es tracta d'una melodia o cançó coneguda.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada